Univerzális 7 tűs elektromos csatlakozó CAN BUS-hoz miniatűr modullal (beleértve a ködlámpák lekapcsolását) +parkolásérzékelő lekapcsolása (PDC) 2. generáció tökéletes védelemmel a rövidzárlat vagy túlmelegedés ellen - kizárólag az ELSA GROUP s.r.o. ++ EXTRA EGYSZERŰ ÉS GYORS ÖSSZESÍTÉS, CSAK +12V ÉS Áram ++ Most egy még tökéletesebb design! Univerzális 7 pólusú 12V-os készlet korszerű miniatűr elektronikus modullal és kettős túlterhelés- vagy rövidzárlatvédelemmel. Támogatja a Check-Control, BSI, CAN BUS rendszereket, valamint a Multiplex lámpák (=egy izzó több funkcióval - pl. Skoda Octavia II) és a jármű LED-es lámpáinak csatlakoztatását. Ez az univerzális elektromos csatlakozó az irányjelző lámpák helyettesítésére szolgáló funkcióval van ellátva = ha a jármű irányjelzőjének izzója elromlik, a jelzőlámpa funkciója veszi át a helyét. A parkolóérzékelő kikapcsolása funkció nem feltétlenül kompatibilis egyes OEM parkolóérzékelő rendszerekkel. Az érzékelő kikapcsolását például a PDC modul áramellátásának mechanikus megszakadása okozza, amelyet a perifériák működését figyelő modernebb járművek hibaként értelmezhetnek. A legkisebb elektronikus modulnak köszönhetően ez a megbízható készlet nagyon könnyen felszerelhető a modern járművek minden márkájára és modelljére. A kábelköteg csatlakoztatása a modulhoz megbízható csatlakozókkal történik. A vezetékek lezárása a csatlakozóaljzatban védőcsövek segítségével a tökéletes és biztonságos csatlakozás érdekében. A vezetékek már be vannak dugva az aljzatba a gyors telepítés érdekében. A vezetékek hossza nagyvonalúan méretezett a könnyű csatlakoztatáshoz és használathoz minden járműben, beleértve a haszongépjárműveket is. Hossz a csatlakozóaljzattól a modulcsatlakozóig 153 cm (egyes haszongépjárműveknél ez nem elegendő = hosszabbítás szükséges). Hossz a modultól a lámpákig - jobb oldal 74 cm, bal oldal 245 cm. A tápkábel hossza 490 cm. Európai homologizáció. Az ELSA GROUP számára készült az EU-ban. A modul új verziójának átprogramozásához kövesse az alábbi utasításokat: Az egyes beállítási módok az SW V1.35-ben a következők: Kocsik multiplexszel / autók multiplex nélkül (gyári alapértelmezett konfiguráció). Mercedes alacsony feszültségű féklámpával, pl. GLC, GLE, B-CLASS, C-CLASS. Chrysler Voyager vázvezérelt ködlámpával. Jaguar S-Type csontvázvezérlésű lámpákkal. Nem multiplexált autók nagy csatornaérzékenységgel. Teszt üzemmód - a modul egy másodperc után minden kimenetet átkapcsol, hogy ellenőrizze a tesztelőn, hogy minden kimenet működik-e. Az egyik üzemmódról a másikra való átváltáshoz helyezze a piros jumper (átkötő) a modul alsó csapjaiba 12V-os tápellátás csatlakoztatása nélkül, és csatlakoztasson egy tesztelőt vagy tesztlámpát a modul fékkimenetéhez (piros vezeték) csatlakoztatott pótkocsi aljzatba, hogy ellenőrizze a kimenetet. A következő lépésben csatlakoztassuk a modult a 12 V-os tápegységhez, és a modul automatikusan átvált a 2. üzemmódra. Megfigyelhetjük, hogy a fékjel kimenete a teszteren vagy a tesztlámpán kétszer villogni fog, ami a modulban tárolt üzemmódszám megerősítése. Megfigyelhetjük, hogy a fékjel kimenete kétszer villog, ami a modulban tárolt üzemmódszám megerősítése. Ha a 2-es üzemmódot kívánja, távolítsa el a piros jumper-t, és a beállítás véglegesen el lesz mentve. Ha magasabb üzemmódszámot szeretnénk, akkor a piros jumper-t bedugva kell hagynunk, majd néhány másodpercre le kell választanunk a 12V-os tápellátást a modulról, és amikor a tápellátást visszakapcsoljuk, a modul a következő üzemmódba (#3) lép. A féklámpa kimenetének 3-szor kell villognia, ami azt jelenti, hogy a modul a 3. üzemmódra váltott. Ismételje meg ezt az eljárást, amíg el nem éri a kívánt üzemmódot. Minden alkalommal, amikor a modult áramhoz csatlakoztatjuk, az üzemmódszám átvált, és a féklámpa kimenetén a villogások száma megfelel az elért üzemmódszámnak. Például a #6 -> üzemmód esetén a modul 6 villanásnyi jelet ad ki, amikor a fékhez csatlakozik. A kívánt üzemmód elérésekor távolítsa el a piros jumper-t. A beállítás véglegesen elmentésre kerül. Vigyázat, soha ne hagyja bedugva a piros jumper-t a kívánt üzemmódszám elérése után! Az üzemmód beállítása után a piros jumper használható a jármű ködlámpa kapcsolási funkciójához, ha az ügyfél kéri, egyébként nem használható. Az üzemmód száma ciklikusan, felfelé haladva halad, és az utolsó (#6) elérésekor a következő lépésben visszatér az 1-es számhoz. Újraprogramozási ciklus: no.1 (alapértelmezett) -> ki -> be -> no.2 -> fék kimenet kétszer villog -> ki -> be -> no.3 -> 3x fék kimenet villog -> ki -> be -> No.4 -> 4x fék kimenet villog ... 5 ... 6 ... -> ki -> be -> No.1 -> 1x fék kimenet villog ...
Termékek előírások
Összeszerelés nehézségei | G = UNI felszerelés modullal |
PDC deaktiválás | Igen, automatikusan leválasztja az eredeti PDC |
CAN-Bus | Igen |
CheckControl | Igen |
Kódolás szükséges | Nem, kódolás nem szükséges |
LED kompatibilis | Igen |
Állandó plusz (+30) | Nem |
Váltott plusz (+15) | Nem |
A tűk száma | 7 tűs |
Gyártott autókhoz | 2000 - |
Járművekhez is | CAN-bus, Check Control |
MPN | ZS25A |